پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت هنرمند پیشکسوت «امین تارخ»-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت هنرمند پیشکسوت «امین تارخ»

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، استاد امین تارخ را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 24
کد خبر: ۱۵۱۹۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با اشاره به تلاش‌ها و توانمندی‌های مرحوم امین تارخ در عرصه هنر کشور، درگذشت این هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، استاد امین تارخ موجب تأسف و تأثر گردید. ایشان به عنوان چهره ماندگار، پرتلاش و توانمند در عرصه هنر و مدرس علم‌آشنا در رشته بازیگری طی سال‌های عمر خویش در آثار متعدد به ایفای نقش‌های درخشان، به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز پرداختند که همین امر باعث شد علاوه بر کسب جوایز متعدد، همواره از محبوبیت و مقبولیت در بین همگان برخوردار شوند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری و سینمایی کشور، دوستداران، علاقه‌مندان و خانواده گرامی، برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی/ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار